Pulsa aquí si no visualizas correctamente este e-mail

e-Col·legi     


 

 
Properes activitats
 

 
Reserva't a l'agenda
Dijous, 30 de novembre, de 9 a 11 h. 
El Mirador Indiscret
La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts !


Dijous, 30 de novembre de 2017 a les 09.00 h
Check-in de 08.30 a 09.00 h.
L’acte finalitza a les 10.30 h.
Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)
 
Fes la reserva a la teva agenda. 
Pròximament t'enviarem tots els detalls!



Sessions d'El Mirador Indiscret
Si t'has perdut alguna sessió, tens l'oportunitat de llegir la informació sobre els actes, accedir als 10 punts clau i veure les imatges i els vídeos a través dels següents enllaços:


#7. Design Thinking!
#6. La comunicació en l'era de la postveritat
#5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar
#4. Influencers: Mite o realitat
#3. Transformació digital i multicanalitat

#2. Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI.
#1. David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes

 

Notícies

 
Manel Vila del Olmo guanya el Premi Anuaria especial de l'organització a la trajectòria professional 
 
Manel Vila del Olmo, vocal de la Junta de Govern, ha estat guardonat amb el Premi Anuaria per la seva trajectòria professional.
Moltes felicitats per aquest merescut reconeixement! 

És un referent per a tot el sector, la seva qualitat humana, simpatia i proximitat li han atorgat una gran estima al mercat publicitari, i pocs són aquells que no l'han tractat en les darreres dècades.

Va ser el primer gestor de publicitat de revistes mítiques dels anys setanta i vuitanta, com l'edició espanyola de Playboy. Durant molts anys, a través de la seva pròpia companyia Vila del Olmo & Asociados, ha gestionat totes les publicacions d'Ediciones y Estudios, entre altres, les revistes IPMark, Distribución Actualidad i actualment Restauración News. Així mateix ha estat gestionat diferents esdeveniments com els Best Pack, Forum Ipmark, Expo Foodservice i Congrés Retail.

Va apostar sempre pel disseny i la creativitat, donant suport i col·laborant amb els Anuaria des dels seus inicis, també formant part del jurat dels Premis Nacionals de Comunicació Visual, Letra i donant suport a altres certàmens, fomentant sempre posar en valor el gran talent que hi ha a Espanya en aquest àmbit artístic i productiu.

 
IX Afterwork APD Barcelona
Barcelona, 30 de novembre de 2017
De 18 a 21.30 h.
Auditori Fòrum
 
 
Afterwork APD BCN és l’esdeveniment més important de Management que es realitza a Barcelona durant tot l’any. Es celebra de forma anual per tancar l’activitat d’APD amb un acte especial i obert a socis i no associats a la institució.

Aquest any, l’afterwork se celebrarà el pròxim 30 de novembre de 18 h a 21.30 h. A l’acte, es combinaran les noves tendències de 
Managementl’economia globalel networking i l’oci directiu en un acte multitudinari amb gran presència dels principals directius i empreses de Catalunya. A més, es comptarà amb ponents de prestigi especialitzats en diferents àmbits com l’economia, la ciència o el periodisme. 

Els membres del Col·legi disposen d’inscripció gratuïta. 

Consulta la informació completa al següent enllaç. 
Si vols inscriure’t, clica aquí. 
 
 
6a Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat
Barcelona, 21 de novembre de 2017
20.30 h
La Pedrera Barcelona


La Jornada Internacional de mitjans de Proximitat, organitzada per l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació AMIC, tracta sobre conceptes com les tendències i la innovació digital, el nou periodisme, les relacions amb l’audiència o l’evolució del periodisme teòric. 
 
En aquesta sisena edició de l’esdeveniment, que es realitzarà el pròxim 21 de novembre a La Pedrera de Barcelona, es convidaran experts d’arreu del món per conèixer de primera mà com han passat aquests anys de canvis tecnològics, com veuen el futur de la premsa de proximitat, quines han estat les seves experiències i quines oportunitats visualitzen al sector.

L’experiència internacional es veurà reforçada per la presentació del projecte “Aula d’Innovació i Creativitat per a mitjans de proximitat”, resultat del primer premi de recerca de l’AMIC que va guanyar la Dra. Carmina Crusafon.

Els membres del Col·legi disposen d’un 30% de descompte a la tarifa d’inscripció.
No et perdis aquesta oportunitat!
 
Pots trobar més informació a la nostra web. 
Si vols conèixer el programa complet, clica aquí. 
Fes la teva inscripció aquí 
 

Foxize
Nou acord amb descomptes en els seus programes formatius.

El Col·legi ha signat un acord amb Foxize per oferir als seus membres un seguit d’avantatges i descomptes.

Foxize és una plataforma de cursos i programes presencials i online sobre negoci digital amb un model de formació a la carta, que permet major flexibilitat d’horaris i una gran varietat d’activitats.

Si ets membre del Col·legi, disposes d’un 30% de descompte durant dos anys en tots els cursos presencials i online de fins 90 €, i tens una tarifa plana de 294 € per realitzar tots els cursos i activitats que vulguis. 

Pots veure tots els cursos aquí.
Per a més informació, consulta el següent enllaç. 
 
Visita la Casa Llotja de Mar i a la Real Acadèmia Catalana de Belles arts
10 de novembre de 16h a 18 h

 
El proper 10 de novembre de 16 h a 18 h es farà una visita guiada a la Casa llotja de Mar a càrrec del periodista i escriptor David Revelles, que parlarà sobre l'edifici, construït durant la segona meitat del segle XIV, el qual és l'expressió màxima del gòtic civil català.

A més a més es visitarà la Reial acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi i tot el seu patrimoni artístic.

Si estàs interessat en aquesta activitat, tens més informacióaquí

 

La inversió en màrqueting creix per tercer any consecutiu

Segons l’estudi AMES (Associació de Màrqueting d’Espanya), el 2017 és el tercer any consecutiu que creix la inversió en màrqueting.

En el 2013, la inversió va arribar al seu punt més baix amb 25.772 milions, i ara, tres anys després, torna a superar la barrera dels 30 milions, amb 30.569 milions, quantitat que representa el 2,7% del PIB.

Per àrees o partides, a aquest percentatge contribueixen amb un 2,4% la publicitat, comunicació i promoció; amb un 2%, la inversió en preu o descomptes; amb un 0,7%, la marca i relacions amb clients; i amb un 0,3%, la recerca de mercats i la consultoria de màrqueting.

De les cinc partides citades en les quals es divideix la inversió general en màrqueting, la més gran és la de publicitat, comunicació i promoció, que representa el 60,5% del total, i que en 2016 va créixer un 3,9%.

El grup de treball que elabora amb l'estudi AMES està coordinat per l'Associació de Màrqueting d'Espanya, i compost per GFK, Scopen, Infoadex, IRI, Academia de la Publicidad i Aneimo/Aedemo.

Pots consultar l’estudi complet aquí.
 
Bulletí d'informació sobre l'audiovisual a Catalunya
Actualització  de dades sobre la distribució, el consum i l’audiència dels mitjans catalans.

Des del CAC us fem arribar el número 8 del Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya (BIAC), corresponent al segon quadrimestre del 2017.
 
En aquest número hi podeu trobar l’actualització  de dades sobre la distribució, el consum i l’audiència dels mitjans catalans.  
 
L’Apunt del número 8 està dedicat a la representació de la diversitat en els mitjans audiovisuals, a partir de l’informe sobre la diversitat i la igualtat a la televisió que elabora periòdicament el CAC i de l’informe del col·lectiu #Onsonlesdones. Igualment hi trobareu un informe sobre la cobertura informativa dels atemptats terroristes a Barcelona i Cambrils.
 
Esperem que sigui del vostre interès.
Descarrega't el butlletí en el següent enllaç.
 

Lectures

Serveis

El Col·legi recomana

     

Resum multimèdia del sector de la Comunicació


 

Gràcies a l'acord amb Kantar Media tenim accés al Resum Multimèdia del Sector de la Comunicació que elaboren diàriament.

Darreres edicions: 

Divendres, 3 de novembre de 2017
Dijous, 2 de novembre de 2017
Dimarts, 31 de novembre de 2017

Si vols rebre aquesta informació diàriament al teu mail, inscriu-te.

Harvard Deusto,
molt per descobrir!


Gràcies a l'acord amb Harvard Deusto tenim accés a diferents articles amb referència al Sector de la Comunicació. 

Cómo crear vídeos online que muevan al espectador a actuar 


_________________

Butlletí de la premsa, comunicació, publicitat i màrqueting de l'AMIC

Darreres edicions: 

Fons d’Orfes
 

El Col·legi disposa d’un fons d’orfes amb la finalitat d’ajudar a persones que tenen menors al seu càrrec en cas de defunció d’un col·legiat/afiliat.
 
Una de les fórmules que ha implementat el Col·legi per tal d’ampliar el Fons, és l’us de la targeta VISA del Col·legi emesa pel Banc de Sabadell i que es pot domiciliar en comptes oberts a qualsevol Entitat de Crèdit Nacional.

Per més informació visita el següent enllaç.

____________________

Avantatges i descomptes a vacances i viatges

El Col·legi disposa d’acords amb Sercotel Hotels, Hotel Nights, Hotelius Club o vols d’Air France, entre d’altres. Troba els millors descomptes i comença a planejar les teves vacances de Nadal.

Pots trobar tota la oferta d’hotels i empreses al següent enllaç.

 Després de la fi del món
 


El Centre de Cultura Contemporània de Barcelona s’inaugura una nova exposició sobre el present i futur de la crisi climàtica.

A l’exposició es presenta un viatge als paisatges del planeta Antropocè i una conversa amb els humans i els no-humans del 2100.

Artistes, filòsofs, novel·listes, dramaturgs, arquitectes, dissenyadors i científics han treballat plegats per imaginar les escenes, explicar històries i construir estratègies per sobreviure almón que ve.

L’exposició estarà disponible fins el 24 d’Abril de 2018.

Troba més informació aquí.
 
 

21ª Exposició Internacional d’àus

 

El pròxim 11 i 12 de novembre es celebrarà al pavelló esportiu de Camallera la 21ª edició de l’Exposició Internacional d’Aus organitzada per l’Associació Amics de les Aus.

A l’exposició, hi acudiran criadors d’aus d’arreu del món, s’organitzaran xerrades sobre les aus. es faran dinars per compartir experiències i s’organitzaran visites i excursions a fires i exposicions d’aus a altres territoris catalans i àmbits internacionals.

No t’ho perdis!
Per a conèixer el programa i accedir a més informació, clica aquí
 
 
 

 

by Infoperiodistas.info

En virtut de la Llei de Protecció de Dades Personals (LOPD) i la seva normativa de desenvolupament, li informem que les seves dades personals estan incloses en un fitxer de “Col·legiats”, amb la finalitat de complir amb les funcions descrites en els nostres estatuts, mantenir la relació amb el membre del Col·legi, prestar serveis relacionats amb la nostra activitat, remetre-li informació d’interès referent als serveis que els oferim, novetats del sector, així com, sempre que ens autoritzi prèviament, proporcionar-li informació comercial de tercers col·laboradors que considerem pugui ser del seu interès i representin avantatges per als nostres col·legiats/afiliats. En qualsevol moment pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades personals, dirigint-se a COL·LEGI DE PUBLICITARIS i RELACIONS PÚBLIQUES DE CATALUNYA, València, 227, 1r 1a. 08007 Barcelona.